Annuleren of terugsturen
Kan je een bestelling annuleren?
Totdat we zijn begonnen met het verzamelen van de goederen, kan je de bestelling annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met ons en houd je bestelnummer bij de hand. Dit kan je vinden in de e-mail met de bestelinformatie.
Welke producten zijn maatwerkproducten?
Alle producten behalve producten uit de categorie Express Line zijn maatwerkproducten, speciaal gemaakt op bestelling.
Kan je op maat gemaakte producten annuleren?
Op maat gemaakte producten kan je niet annuleren, omdat deze speciaal voor jou zijn gemaakt. Je krijgt van ons een bevestiging dat je een op maat gemaakt product hebt besteld en we nemen de specifieke voorwaarden met je door. Deze producten kan je alleen retourneren als er iets mis mee is en niet voor het beschreven doel kunnen worden gebruikt.
Let op: Op maat gemaakte goederen kunnen niet meer geannuleerd worden nadat je van ons een bevestiging van je bestelling hebt ontvangen.
Wat als ik het product toch niet wil?
Het kan gebeuren dat je van gedachten bent veranderd nadat je een product hebt gekocht. Je hebt daarom 14 kalenderdagen na ontvangst van het product de tijd om ons zonder opgave van redenen te laten weten dat je van gedachten bent veranderd en de koop te ontbinden. Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan VOF Charisma kenbaar te worden gemaakt met dit formulier voor herroeping, welke moet u downloaden, infullen en opsturen met e-mail of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden. Als het product groot is en met vrachtwagenbezorging is bezorgd, kan je het tegen betaling door ons met vrachtwagentransport op laten halen.
Let er bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:
- het niet gaat om een op maat gemaakte product;
- je de originele verpakking meestuurt of meeneemt;
- het product niet beschadigd is, zichtbaar gebruikt is;
- je (een kopie van) de factuur van het product meestuurt of toont.
Als aan deze voorwaarden is voldaan en je de volledige order retour zendt, ontvang je het bedrag dat je aan ons voor het product hebt betaald terug, exclusief de verzendkosten daarvoor, binnen 30 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de koop hebt ontbonden.
Voor het terugbetalen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit buitenland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan VOF Charisma heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.
Stuur het product retour met een kopie van je aankoopfactuur naar:
VOF Charisma
Techniekweg 6
4143HV Leerdam
tel: 085 0240 109
mobil: 0633 625 350
e-mail: info@panda4beauty